Resultats de la cerca
Experiments científics casolans
Recull d'experiments científics senzills explicats pas a pas i amb fotografies, especialment per a infantil i primària.
Qui viu als parcs? La biodiversitat als parcs metropolitans
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada. Activitat de descoberta de la biodiversitat dels parcs i la seva importància per a l'ecosistema.
Disseny i impressió 3D (Lleida)
Els alumnes aprenen a realitzar dissenys i models en 3 dimensions a través de diversos programes per convertir-los en peces i prototips volumètrics i reals.
Imaginar la ciutat que ve
Taller creatiu per a joves per imaginar la ciutat del futur a través del dibuix, l’observació i passejades urbanes, reflexionant sobre sostenibilitat, igualtat i nous models de ciutat.Contes en Català
Pàgina dedicada a promocionar el català a través de contes, històries i recursos. Aquesta pàgina s’actualitza constantment amb nou contingut.
Carnívors: pandes i falsos dents de sabre
En aquest taller paleontològic identificarem els carnívors més representatius del Miocè, i com es relacionaven amb el seu entorn.
Sobreviure a la prehistòria
Us convidem a passar un dia a la prehistòria.
Descobrir Catalunya des de casa
Galeria virtual amb els paisatges més bonics de la geografia de Catalunya, les illes Balears i el País Valencià
Busca que trobaràs. De les vitrines als carrers
La nova gimcana per descobrir el Museu Etnogràfic i la vila de Ripoll.
Visita Virtual al Museu Arqueològic d'Atenes
Galeria d'imatges i explicacions de les peces exposades al Museu Arqueologic d'Atenes, el museu amb la col·lecció més important d’art de la Grècia clàssica de tot el món
Mostrant 1-10 de 584 elements.