Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Presentació sobre Budisme
Coneix els budisme i les seves tradicions amb aquesta presentació
Congrés de Recerca d’Alumnes de Centres de Secundària - UdG
La Universitat de Girona convoca el 14è Congrés Recerca d’Alumnes de Centres de Secundària (CRACS) (18/03/2026). Per participar-hi, cal enviar un vídeo de 2 minuts sobre el Treball de Recerca.
Watersports Camp- Colònies d'anglès i esports aquàtics a Tamarit
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i activitats d'aigua.
Joc de pistes «Tot està per fer i tot és possible»
Descobreix Miquel Martí i Pol en família
Aprèn les hores
Jocs interactius per aprendre les hores del rellotge.
Casa Bofarull
Casa Pairal, Modernista, Anterior al segle XIV, reformada per arquitecte JM JUJOL i GIBERT. Casa visitable.
Classes virtuals d'Història de la professora Caty González
Exercicis pràctics, explicacions teòriques, exàmens (i fins i tot la seva correcció), recomanacions de pel·lícules, fotografies, tècniques d'estudi i d'altres, per aprendre sobre història
Visita d'Oleoturisme
Coneix de primera mà el món de l'oli d'oliva.
Depuradora de Gavà i les dunes litorals: un ecosistema singular.
Permet comprendre quines són les fases i els diferents processos que es fan en una depuradora i el seu paper en el manteniment de la qualitat de l'aigua dels espais naturals propers.
La història de Marie Heurtin
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'La història de Marie Heurtin'.
Mostrant 1-10 de 579 elements.