Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Llegendes i històries de Montsant
Excursió pel congost de Fraguerau, un dels llocs més fascinants del Parc Natural de la Serra de Montsant. Descobrirem històries i llegendes de tota mena: divertides, misterioses, tràgiques, …
Recicl´art familiar
El taller es planteja d'una forma totalment lliure on els infants, joves, adults i avis disposen d'una quantitat molt important de materials recuperats per a fer les seves creacions reciclades.
Visita lliure Gaudí Experiència
G Experiència és una nova manera de conèixer a Gaudí i la seva obra. Per primera vegada podràs endinsar-te en l’univers creatiu de l'arquitecte gràcies a la tecnologia audiovisual i interactiva.
Uh! Quin cangueli
Imaginat que passa quan la bèstia, la granota, la bruixa, el rellotge de paret, la vaca, lo Marraco, l’esquelet i els seus amics s’ajunten per fer uns festa... és: La Festa del CANGUELI.
Gimcana Medieval: aventura pel Castell
Visita al Castell i entorn proper, així com les proves que ajudaran a conèixer millor aquesta fortificació medieval i la vida que s’hi duia fa segles.
La Botigueta
Un espectacle de teatre i titelles sobre consum responsable, Temes com el reciclatge, el comerç just o els productes de proximitat tractats de manera divertida i participativa.
Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.
Enciclopèdia Virtual dels vertebrats Espanyols
Portal d'informació en línia sobre la història natural dels vertebrats espanyols.
Pyrene Summer Camp
Pyrene Summer Camp som un campament d’estiu únic als Pirineus. Creem comunitat vivint aventures transformadores i inspirem els joves a sentir passió per la muntanya i respecte per la natura.Actua: Acció urbana de creació col·lectiva per a la transformació
Programa de cinc tallers de creació col·lectiva per repensar i transformar l’espai entre ciutat i natura a Collserola, fomentant la sostenibilitat, la cohesió social i l’acció ecosocial.Mostrant 1-10 de 578 elements.