Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
L'aventura de l'aigua
Activitat per a casals d' 1 hora de durada.
Senderisme familiar entorn de Vallter
Descobreix les rutes de senderisme que ofereix l’entorn de Vallter
Tibidabo des de casa
Des del Parc d'atraccions Tibidabo proposen una sèrie d'activitats lúdiques i educatives per a tota la família per seguir gaudint del parc des de casa.
Extraescolars Online
Extraescolars online des de casa. Iniciem en etapa infantil fins a Universitat. Amb plataforma pròpia, horaris fixes i tutors especialitzats
OTSIERA. Al servei del creixement interior
OTSIERA és un espai que comparteix reflexions, activitats i altres recursos al servei de l’educació de la interioritat.
El BuhoBoo. Primers passos amb l'ordinador
Jocs molt senzills per començar a familiaritzar-se amb els ordinadors i sobretot amb el moviment del ratolí.
Gimcana del Pau
Una gimcana paleontològica que es pot fer de forma cooperativa o de forma competitiva entre els nens i famílies participants.
Canvi climàtic i meteorologia al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat que es realitza al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús (Badalona) on es dóna a conèixer el fenomen del canvi climàtic a través de l'experimentació.
Els contes de la Laura i en Joan
Les aventures de la Laura i en Joan acosten la recerca que es fa a casa nostra als infants de primària.
Festival A Cel Obert
A Cel Obert és un festival de música a l'aire lliure que se celebra als Jardins del Despujol, en un entorn idíl·lic i privilegiat. El seu objectiu és ser un punt de trobada cultural al territori.
Mostrant 1-10 de 578 elements.