Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
La Roca dels Bous 2.0
Visita autònoma amb iPad a la Roca dels Bous per descobrir la vida dels neandertals i les tècniques d’excavació arqueològica, amb suport final d’una guia especialitzada.
Juga la Peripècia del Retorn a La Capona: una ruta única per entendre la pedra seca
Jugant a aquesta Peripècia ajudaràs a que les construccions de pedra seca no caiguin en l’oblit…i que l’etèria Acor torni a casa seva. T’hi apuntes? És totalment gratuït!
Escape Tour del Serpent de Manlleu
Mysterium Serpentis
Joc de pistes «Tot està per fer i tot és possible»
Descobreix Miquel Martí i Pol en família
Aprèn sobre els animals amb els Germans Kratt
Vídeos de la sèrie de televisió dels germans Kratt, 2 zoòlegs que expliquen els animals d'una manera molt entretinguda
Activitats de Necessitats Especials Educatives
Espai d’activitats de suport educacional
DONA'm Ciència
Programa de TV que té per objectiu donar visibilitat a la Ciència i a les seves aplicacions en el món real a través de les STEAM amb el testimoni de dones amb professions relacionades
Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.
Dissenyar des de la naturalesa - Taller 2. Noves materialitats
Taller pràctic de 2 h sobre noves materialitats: transformarem residus orgànics en bioplàstics i biocompòsits, reflexionant sobre sostenibilitat, disseny i reutilització.La NASA - Solar System exploration
La NASA ens ofereix un munt d'informació i recursos per aprendre de forma molt visual i sobre el sistema solar, els planetes, les llunes, meteorits, cometes i més.
Mostrant 1-10 de 579 elements.