Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
L'aire que respirem
L'activitat es desenvolupa a l'aula i permet reflexionar sobre els principals contaminants atmosfèrics, les fonts de contaminació al territori metropolità (naturals i antropogèniques).
Dissenyar des de la naturalesa - Taller 2. Noves materialitats
Taller pràctic de 2 h sobre noves materialitats: transformarem residus orgànics en bioplàstics i biocompòsits, reflexionant sobre sostenibilitat, disseny i reutilització.Visita al Parc Astronòmic de Pujalt
Fes una visita astronòmica al Parc Astronòmic de Pujalt. Descobriràs els secrets de l'univers i observaràs a través d'uns dels telescopis més grans de Catalunya.
MAMT Pedagògic Take away
Recursos educatius en línia
Catàleg online del Museu del Prado
Catàleg molt extens i acurat de les obres que pertanyen al Museu del Prado.
Banc de sons gratuït del xtec
Recursos sonors per a fer produccions audiovisuals.
Visita teatralitzada a la Muntanya de Sal
“GEOTOK, LA VUITENA MERAVELLA” Un grup de geòlegs Tiktokers s’han proposat participar al repte mundial #EightWonder, per buscar la vuitena meravella del món, i la seva aposta és la Muntanya de Sal.
Visita d'Oleoturisme
Coneix de primera mà el món de l'oli d'oliva.
SORTIDA EDUCATIVA EN BICICLETA PEL PARC AGRARI I EL DELTA DEL LLOBREGAT
Sortida educativa en bicicleta adreçada a alumnat d’ESO, amb possibilitat d’ampliació a Batxillerat, que combina activitat física, educació ambiental i aprenetatge practic
Aigua i biodiversitat al parc de Can Zam
Activitat per a casals d'1 hora Activitat que dona a conèixer els beneficis ambientals de les zones verdes urbanes, especialment les que tenen aigua (llac, basses...) pel paper clau en la conservació
Mostrant 1-10 de 574 elements.