Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Màgia entre fils
Aquest estiu us proposem una vetllada màgica al Museu de la Tècnica de Manresa!
APPangea – Geografia i Història per ESO i Batxillerat
APPangea ofereix activitats didàctiques basades en mapes digitals i jocs de geografia-història, per treballar a l’aula o de forma autònoma. Recursos gamificats i adaptats al currículum.
Videos Educatius Online
Web de recull de material audiovisual sobre temes variats per a infants de totes les edats.
Experiments a casa
Experiments de química pensats per a fer a casa amb infants de 6 - 12 anys.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Experiència creativa de papiroflèxia
Taller lúdic, creatiu i emotiu per a passar una bona estona aprenent i gaudint.
Extraescolar de tecnologia creativa - Robòtica i programació a TBKids Sant Cugat
Les extraescolars de robòtica educativa de TBKids Sant Cugat són una experiència única perquè nens i adolescents desenvolupin la seva creativitat, enginy i confiança mentre es diverteixen.
Deixalleries municipals
Els visitants descobriran durant l'activitat la gran varietat de residus que s'hi poden dur i el tractament que reben per tal de reduir el seu impacte ambiental i aprofitar-ne els materials
Llums i ombres del Montsacopa
Vespres al volcà d'Olot, història, natura i panoràmiques.
Recursos educatius en anglès del Museu de Ciències de Londres
Recull de recursos educatius en anglès sobre temes de ciències. Experiments, manualitats, videos, aplicacions, jocs....
Mostrant 1-10 de 572 elements.