Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Atrapant l'aire!
Activitat per a casals d'1 hora de durada.
Actua: Acció urbana de creació col·lectiva per a la transformació
Programa de cinc tallers de creació col·lectiva per repensar i transformar l’espai entre ciutat i natura a Collserola, fomentant la sostenibilitat, la cohesió social i l’acció ecosocial.El pa de la guerra
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'El pa de la guerra'.
Guía d'Ocells
Catàleg d'aus elaborat per la Sociedad Española de Ornitología on trobareu molta informació, imatges i els cants de centenars d'aus que passen o viuen a la península
Préstec virtual de llibres
Servei del Sistema de Lectura Pública de Catalunya que fa possible el préstec de continguts digitals a tots els usuaris amb carnet de les biblioteques públiques catalanes.
Joc- Ruta Els metges del castell de Voltregà
Vine a jugar i a guadir en família, amistats... Gaudeix d'una excursió preciosa i descobreix les plantes remeieres que els metges de l'època feien servir per sanar la noblesa del castell.
Bioexplora - Recursos online del NAT
Explora el Museu de Ciències Naturals de Barcelona
L'aire que respirem
L'activitat es desenvolupa a l'aula i permet reflexionar sobre els principals contaminants atmosfèrics, les fonts de contaminació al territori metropolità (naturals i antropogèniques).
Lligats de peus i mans
Aquesta activitat lúdica està pensada per a infants a partir de cinc (5) anys, que busca incentivar la recuperació de residus per a mitigar l'esgotament de recursos que tenim.
Creixem junts
Creixem junts és una comunitat on-line per a pares/mares amb ganes de posar consciència en la manera com viuen i eduquen. Hi trobaràs el suport que necessites per crear la vida en família que somies.
Mostrant 1-10 de 568 elements.