Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Pyrene Explorer Expedition
Supera els teus límits. Explora la natura més salvatge. Dues setmanes inoblidables de senderisme i aventura a les majestuoses muntanyes dels Pirineus.Carnívors: pandes i falsos dents de sabre
En aquest taller paleontològic identificarem els carnívors més representatius del Miocè, i com es relacionaven amb el seu entorn.
Excavem el Miocè
Trobar un fòssil no és una feina fàcil. Cal saber on buscar però també com fer-ho. I un cop trobat, la feina no s’acaba, de quin animal era aquell ós petrificat?
Rigoberta i el Windigo (titelles)
Espectacle de titelles sobre consum responsable, medi ambient, canvi climàtic, sostenibilitat, drets humans i drets dels infants.
Via Verda en família
Les vies verdes són itineraris que aprofiten els antics traçats de tren per fer-ne rutes per a ciclistes i senderistes.
Movem-nos a casa!
Joc de tauler virtual per a fer exercici tota la família!
Presentació sobre Budisme
Coneix els budisme i les seves tradicions amb aquesta presentació
Posem ordre a la història
Acompanyeu la historiadora més despistada del museu i ajudeu-la a posar els objectes de les diferents sales. Aconseguireu esbrinar quin objecte pertany a cada època històrica?
Qui és l'Esquerda?
Recurs digital interactiu que permet descobrir el jaciment recorrent a peu diferents punts geolocalitzats i superar tot tipus de proves.
Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.
Mostrant 71-80 de 569 elements.