Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Crea el teu propi StarShade!
Manualitat molt interessant per a entendre com la NASA utilitza ORIGAMI per a les seves missions espaials!
Deixalleries municipals
Els visitants descobriran durant l'activitat la gran varietat de residus que s'hi poden dur i el tractament que reben per tal de reduir el seu impacte ambiental i aprofitar-ne els materials
CIÈNCIA EN FAMILIA - LAB 0_6
Acompanya el teu fill o filla en la resolució autònoma dels reptes de ciència i experimentació del Lab 0_6 i gaudiu junts d’una estona d’exploració i descoberta.
Conte: 'El núvol ensopit'
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
El recorregut botànic de l’Esquerda.
Coneix la vegetació natural de la zona i la seva evolució des d’èpoques antigues fins a l’actual.
La construcció d’una torre carolíngia de fusta
Proposta didàctica interdisciplinària, on es reproduiran els passos que els antics constructors havien de fer per aixecar una torre de guaita.
Visita guiada en família "Explora Montblanc"
Tens la possibilitat de conèixer la història, les anècdotes i les tradicions que fan de Montblanc una #VilaAmbCaràcter. Visita recomanada per a nens i nenes d'entre 7 i 12 anys.
Hola Pantalles!
Parlarem i reflexionarem sobre el paper de la familia per a la introducció saludable de les pantalles en l'infància
Live worksheets. Fitxes interactives
Exercicis interactius de diferents continguts educatius i diferents nivells i idiomes per compartir amb els infants i alumnes
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Mostrant 1-10 de 572 elements.