Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Excursions per escoles i casals al Juliol d'educació emocional
Excursions al juliol dissenyades per millorar l’oferta educativa dels casals d’estiu que organitzen les escoles o els centres d’esplai. Un matí per RESPIRAR NATURA i aprofitar-ho al màxim.
Tàrraco 360º
Recorregut virtual en 3D pels monuments del Patrimoni de la Humanitat de la ciutat de Tarragona en 3D
Tira el dau i dibuixa!
Fitxes imprimibles amb jocs d'art: tira el dau i dibuixa la part de la figura que toca! Us divertireu molt dibuixant monstres, castells, picassos i molts mes!
El meu fill s'agrada? Prevenim els TCA des de casa
Xerrada de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Línia del temps geològic
T’atreveixes a seguir el fil del temps?
Visita l'Espai Mammuthus!
Descobreix els homínids i la fauna que habitava La Canonja ara fa un milió d’anys!
wooclap - interactua en temps real
Plataforma que ens permet interactuar amb els alumnes de forma anònima i en temps real per tenir un feedback en directe mentre fem una presentació
Dissenyar des de la naturalesa - Taller 2. Noves materialitats
Taller pràctic de 2 h sobre noves materialitats: transformarem residus orgànics en bioplàstics i biocompòsits, reflexionant sobre sostenibilitat, disseny i reutilització.Contaminació i canvi climàtic.
Diferents recursos per treballar el tema de la contaminació, el canvi climàtic i el reciclatge
Mostrant 1-10 de 572 elements.