Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
El cos humà i els sentits
Jocs i activitats educatives sobre el cos humà. Inclou tests i sopes de lletres, fitxes educatives i jocs sobre els sentits, els sistemes, els ossos o els músculs!
Robòtica BEAM (Lleida)
En aquests activitat, els nens i joves, a partir de 9 anys, desenvoluparan robots analògics que reprodueixin comportaments complexos i interessants a través de components simples.
Grup dÁjuda Mútua per aDOLescents
Tens entre 12 i 18 anys i has viscut una pèrdua? A AVES hem creat un espai només per a tu. Un Grup d’Ajuda Mútua on compartir el que sents i no sentir-te sol/a.
Els amics de la cinglera basàltica
Itinerari gamificat amb realitat augmentada per descobrir el patrimoni geològic de Castellfollit de la Roca.
La història de Marie Heurtin
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'La història de Marie Heurtin'.
Formació de roques i minerals. Ordenem el vostre laboratori.
Fem una formació per a professors i mestres sobre roques i minerals i, a més, us deixem el laboratori ordenat i amb propostes didàctiques amb el material que teniu.
Recerca en acció
Propostes per a fer experiments interessants de manera senzilla. Cal seleccionar un àrea temàtica i també un nivell educatiu.
Pyrene Summer Camp
Pyrene Summer Camp som un campament d’estiu únic als Pirineus. Creem comunitat vivint aventures transformadores i inspirem els joves a sentir passió per la muntanya i respecte per la natura.Observa, toca, olora... itinerari ambiental
Descobreix la natura amb tots els sentits, en un fascinant viatge, a través de l'itinerari ambiental. Aprendràs sobre la flora i fauna local mentre gaudeixes d’activitats interactives.
Aventura en família!
Si vols passar un dia genial amb la família, no et perdis el forfait familiar.
Mostrant 1-10 de 568 elements.