Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
El Camí a la Cova del Tabac
Recorregut guiat a la Cova del Tabac per explorar un entorn natural i patrimonial únic: geologia i paisatge pirinencs, i pintures rupestres que revelen la vida dels primers humans.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Fitxes d'ortografia: CA QUE QUI CO CU
Fitxes imprimibles de llengua castellana: treballem la C i la QU
Clown Power: totes sou Pallasses
Dos Pallassos que busquen Pallassos... Espectacle participatiu on aprendreu a fer el pallasso a través de l'animació, l'expressió corporal, el joc i el treball en grup, la màgia, l'amor i l'humor.
Pedals al parc de la Fontsanta
L'activitat "Pedals al parc" permet descobrir els beneficis i serveis ambientals i socials d'un espai verd urbà mentre es fa ús d'un mitjà de transport sostenible: la bicicleta.
Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.
Passeja per l'interior de museus i monuments
Google ha creat un projecte dins d'Arts&Culture fusionant la tecnologia Street View. Així ens permet visitar internament museus i monuments com el Museu d'Orsay o el Taj Mahal.
Banc de recursos 2.0
Banc de recursos en Genially, per gamificar els continguts de l'escola!
Endrets – Geografia literària dels Països Catalans
Plataforma que relaciona literatura, art, història i geografia dels Països Catalans mitjançant textos, rutes, indrets i autors; ideal per a famílies i escoles.
Canals de Youtube Learn@Home
Projecte de Youtube Learn@Home per a classificar canals educatius per nivells. Des de BabyFirst Learn Colors fins a documentals de National Geographic o el canal especial de la NASA Kids.
Mostrant 41-50 de 566 elements.