Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Remolina de Requesens i els secrets del palau | Museu del Renaixement
Joc de pistes gratuït per descobrir el Renaixement al Palau de Requesens: grans visiten el museu i petits aprenen jugant.
EL VOLCÀ CROSCAT A CEGUES!!
Visita al Volcà del Croscat per descobrir com es forma un volcà, quins materials expulsa durant la seva erupció, quin aprofitament en treu l'home i tot... completament a cegues, amb els ulls tapats i
Imaginar la ciutat que ve
Taller creatiu per a joves per imaginar la ciutat del futur a través del dibuix, l’observació i passejades urbanes, reflexionant sobre sostenibilitat, igualtat i nous models de ciutat.COLÒNIES D'ESTIU PARC NATURAL DELS PORTS
Els nens/es viuran i experimentaran uns dies plens d'activitats de muntanya, orientació, gimcanes, tallers, aprenentatges i (des)connexió al cor del Parc Natural dels Ports a 1100 m. d'altura.
Un viatge al Miocè
Des de ja fa temps que al CRIP comptem amb diferents activitats online gratuïtes d’allò més variades. Aquestes activitats ens permeten acostar-nos a un públic més divers.
Ajuda a la lectura: Glifing i Gliffish
Mètode d’entrenament de la lectura en català i castellà i Mètode de lectura anglesa amb el mètode glifing
L'aventura de l'aigua
Activitat per a casals d' 1 hora de durada.
Cerebriti Edu. Plataforma de gamificació. Accés fins a final de curs
Web amb subscripció gratuïta fins a final de curs que permet als docents crear les seves pròpies activitats interactives i accedir a centenars de creades per altres docents.
Carnívors: pandes i falsos dents de sabre
En aquest taller paleontològic identificarem els carnívors més representatius del Miocè, i com es relacionaven amb el seu entorn.
Tipografies per educació
Diferents fonts per crear documents i fitxes per infants
Mostrant 71-80 de 561 elements.