Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
OTSIERA. Al servei del creixement interior
OTSIERA és un espai que comparteix reflexions, activitats i altres recursos al servei de l’educació de la interioritat.
Escalem en família
No cal saber escalar, només cal tenir ganes de compartir un dia diferent en família
Cerebriti Edu. Plataforma de gamificació. Accés fins a final de curs
Web amb subscripció gratuïta fins a final de curs que permet als docents crear les seves pròpies activitats interactives i accedir a centenars de creades per altres docents.
Imaginar la ciutat que ve
Taller creatiu per a joves per imaginar la ciutat del futur a través del dibuix, l’observació i passejades urbanes, reflexionant sobre sostenibilitat, igualtat i nous models de ciutat.Fotografia per a Nenes i Nens II
L’objectiu és apropar a l’alumne, mitjançant la pràctica, als conceptes, eines i llenguatges de la fotografia, incidint en les seves capacitats expressives i de reflexió.
Jocs de Ciències Socials
Activitats educatives interactives d'història, geografia i vida en societat.
Papiroflèxia i emoció
La papiroflèxia és l'art de crear figures o models amb paper. Aquesta activitat aporta un ampli ventall de beneficis (veure PDF adjunt)
Ciencies Naturals de Primaria
Llistat de vídeos amb els continguts de ciències naturals de primària
Introducció digital saludable: Eines i recursos
Xerrada participativa per a famílies amb infants d'educació primària
Coliseo de Roma
Submergeix-te a l'antiga Roma com mai abans. Des dels mercats bulliciosos fins a les profunditats del Coliseu, segueix Caius i ser testimoni de les llegendàries
Mostrant 91-100 de 561 elements.