Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Imhotep i el faraó
Una narració que ens endinsa en el món egipci de fa cinc mil anys, els temps de la primera de les piràmides. Un itinerari de recerca sobre l’aventura del coneixement i de la vida.
English teaching resources
Fitxes imprimibles per a treballar vocabulari i gramàtica en anglès.
TALLER DE CIRC FUNKY EN FAMÍLIA: Auto-superació, Confiança i Grup
El Circ Funky Experience ens fa retrobar la nostra essència més canalla i juganera: ens retorna el poder a través de la pràctica de les arts del Circ i la música.
Audiocontes i descarregables Editorial Nanit
Activitats i idees per gaudir dels contes de l'editorial Nanit basats en cançons de grups catalans: il·lustracions per pintar, jocs, propostes d'educació emocional, guies per encetar converses, etc.
Conte: 'El núvol ensopit'
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Banc de sons gratuït del xtec
Recursos sonors per a fer produccions audiovisuals.
Actua: Acció urbana de creació col·lectiva per a la transformació
Programa de cinc tallers de creació col·lectiva per repensar i transformar l’espai entre ciutat i natura a Collserola, fomentant la sostenibilitat, la cohesió social i l’acció ecosocial.DESCENS EN KAYAK PER L' EBRE
Diferents rutes atriar, us recomanem especialment, alguna d' aquestes tres:(.les tres aproximadament d´una durada de 2H30 Min) Vinebre a Mora la Nova De Garcia a Benissanet De Móra a Miravet.
Visita guiada: Un viatge al Pleistocè!
Visita guiada familiar a l'Espai Mammuthus, un equipament únic, on descobrir els homínids i la fauna que habitava la nostra terra ara fa un milió d’anys!
Paisatges de postal
Aproximació rural, a través d'un passeig planer, des dels Hostalets, per camps, prats i boscos del Racó del Grau a la Vall d'en Bas.
Mostrant 21-30 de 562 elements.