Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Visita guiada al Centre de l'Exili Cultural Català d'Agullana i al búnquer de Palau.
El Museu Memorial de l'Exili us proposa una visita guiada gratuïta per a famílies al centre de l'Exili Cultural Català d'Agullana i al búnquer de Palau.
DESCOBRIU LES ABELLES I LA MEL!
Una experiència única que us permetrà descobrir l'apassionant món de les abelles i la mel, a través d'un recorregut per diferents espais on podreu interactuar de manera didàctica.
Joc d'enigmes Verdaguer
Activitat familiar autònoma. Joc de pistes pels carrers de Folgueroles i la Casa Museu Verdaguer. 4€ per participant.
Uh! Quin cangueli
Imaginat que passa quan la bèstia, la granota, la bruixa, el rellotge de paret, la vaca, lo Marraco, l’esquelet i els seus amics s’ajunten per fer uns festa... és: La Festa del CANGUELI.
Aigua i biodiversitat al parc de Can Zam
Activitat per a casals d'1 hora Activitat que dona a conèixer els beneficis ambientals de les zones verdes urbanes, especialment les que tenen aigua (llac, basses...) pel paper clau en la conservació
Excursions per escoles i casals al Juliol d'educació emocional
Excursions al juliol dissenyades per millorar l’oferta educativa dels casals d’estiu que organitzen les escoles o els centres d’esplai. Un matí per RESPIRAR NATURA i aprofitar-ho al màxim.
Generador d'exercicis d'escriptura, matemàtiques i anglès
Web per crear exercicis d'escriptura, matemàtiques (sumes, restes, i multiplicacions) i anglès de forma molt senzilla i ràpidaELS CLINQUERONS I EL TRESOR D'ASLAND
Els Clinquerons i les Clinquerones són uns follets que ronden per aquestes muntanyes. Són molt trapelles. Han obert el cofre d'Asland i s'han emportat el que hi havia dins. Ajuda'ns a trobar-ho!
Aventura en família!
Si vols passar un dia genial amb la família, no et perdis el forfait familiar.
El meu primer diccionari d'anglès
El meu primer diccionari d’anglès està pensat com el primer diccionari d’aquesta llengua per als alumnes que la comencen a aprendre.
Mostrant 1-10 de 572 elements.