Resultats de la cerca
EL CRAM A FONS
Activitat recomanada per adults a partir de 16 anys.
Cuadern d'activitats de la Fundació Telefònica
"Este no es un cuaderno de deberes". 3 quaderns per fer activitats d'art i cultura, Ciència i tecnologia i Fotografia. En format digital
Jornada de Portes Obertes per a les famílies i públic en general 2026 a la UdG
La Jornada de Portes Obertes es durà a terme el 09 de maig per a les famílies i públic en general.
El tresor perdut de la Remolina | Museu del Renaixement
La Remolina convida els infants a descobrir el Renaixement amb proves d’enginy i creativitat al Palau de Requesens!
Flora i fauna de la desembocadura del riu Besòs
L'objectiu és donar a conèixer aquest espai sotmès a una alta pressió humana però amb un elevat valor ecològic.
Musica, dansa i ritmes
Recull de diferents propostes per treballar la música, els ritmes, i el moviment lliure i la dansa
Visites virtuals a monuments d'arreu del món
Visites virtuals, i recorreguts per l'interior i exterior de monuments històrics i culturals de tot el món: la Sagrada Familia, la Catedral de Santiago de Compostela, Teotihuacan o Stonehenge!
MATINS A PAGÈS
A l’Espai Agroambiental tenim un pla molt especial per gaudir de la natura amb la millor companyia: una visita a la nostra granja i un tastet del passeig en carro per dins de la nostra finca!
Visites als Apiaris de Melvida a Collserola
Dolça Xerrada i Visita Guiada a un dels Nostres Apiaris per Particulars i Grups
Mostrant 1-10 de 549 elements.