Resultats de la cerca
GIMCANA FAMILIAR PEL BARRI GÒTIC
Si vols conèixer Barcelona de forma diferent i aprendre coses sobre la seva història de forma divertida, apunta’t a aquesta gimcana cultural!
El refugi climàtic de la Dra. Shiva
Activitat per a casals d'1 hora de durada. El refugi de la dra. Shiva és una activitat que gira entorn dels possibles refugis climàtics de les ciutats, com els parcs i les zones verdes.
La biodiversitat al parc de Torreblanca
Activitat per a casals d’ 1 hora i 30 minuts de durada.
Visita comentada, TRENexperiències: Espai Gumà, un repte aconseguit
El Ferrocarril va arribar a Vilanova el 1881, de la mà d'un empresari Vilanovi: Francesc Gumà i Ferran. Era la 13ena vegada que es demanava a l'Estat. Veniu a conèixer la història.
Extraescolar programació
Extraescolar de programació per a nens i nenes de 10 a 16 anys.
Atrapant l'aire!
Activitat per a casals d'1 hora de durada.
Cales, Coves, Foradada i bany
REFRESCA’T A LA RUTA DE LES COVES, CALES I EL TUNEL NATURAL DE LA FORADADA.
Planta de compostatge de Torrelles de Llobregat
Visita a la planta de compostatge de Torrelles de Llobregat tot tractant la problemàtica del malbaratament alimentari
JOCS TRADICIONALS: a què jugaven les nostres àvies i avis?
Jocs cooperatius, de taula, gegants, de valors, d'emocions, d'estratègia, de cucanya... Taller recomanat per a totes les edats: des de P3 fins a ESO i Batxillerat, També formacions per a mestres.
VISITA GUIADA
Activitat familiar.
Mostrant 1-10 de 551 elements.