Resultats de la cerca
Salvem les platges metropolitanes
L'activitat s'inicia amb una presentació de la platja i de l'entorn metropolità on es troben. Es visiten espais naturals amb uns ecosistemes molt especials
Jornada de Portes Obertes per a les famílies i públic en general 2026 a la UdG
La Jornada de Portes Obertes es durà a terme el 09 de maig per a les famílies i públic en general.
Llums i ombres del Montsacopa
Vespres al volcà d'Olot, història, natura i panoràmiques.
ELS CLINQUERONS I EL TRESOR D'ASLAND
Els Clinquerons i les Clinquerones són uns follets que ronden per aquestes muntanyes. Són molt trapelles. Han obert el cofre d'Asland i s'han emportat el que hi havia dins. Ajuda'ns a trobar-ho!
Dinàmiques per treballar les pantalles amb joves
Material per a professionals sobre la prevenció amb pantalles Prevenció i promoció de la salut entorn a l'ús de les pantalles amb grups de joves, especialment de 12 a 15 anys.
Diccionaris audiovisuals
Recull de diferents diccionaris temàtics en format audiovisual perquè els més menuts aprenguin el nom de moltes coses
Visites als Apiaris de Melvida a Collserola
Dolça Xerrada i Visita Guiada a un dels Nostres Apiaris per Particulars i Grups
Ecoparc de Montcada i Reixac
L'Ecoparc de Montcada i Reixac és un complex de tractament de residus que tracta la fracció d'envasos lleugers, la matèria orgànica i la fracció resta.
Descobreix el Museu d'Alcover: El secret dels bandolers
Descobreix el museu d'Alcover mitjançant una gymkana turística virtual per a tota la família!
Mostrant 1-10 de 551 elements.