Resultats de la cerca
Aprofruita
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Taller de cuina: Decorem cupcakes per Halloween
Celebrem les festes! Els nens i nenes han d’anar acompanyats d’un adult.
ARBORETUM DE LES BRUIXES I BANDOLERS
L'Arborètum de Bruixes i Bandolers és un espai que s’ha volgut recuperar dotant-lo de personalitat i aprofitar la zona enjardinada amb un gran potencial com a espai interpretatiu i de sensibilització
Planta de Compostatge de Sant Cugat del Vallès
Visita a la planta de compostatge de Sant Cugat del Vallès tot tractant la problemàtica del malbaratament alimentari.
COLÒNIES D'ESTIU 2025
Colònies d’estiu per a infants i joves. Gran varietat d’activitats com circ, hípica, cuina, esportives, campaments, ball i moltes més! Preus ajustats i sense sorpreses. Us hi esperem!
Art per acolorir
Plantilles per acolorir inspirades en obes que han format part del Centre d'Art Contamporani de Màlaga com Peter Halley, Sylvie Fleury o Graciela Hasper, entre altres.
Fageda de nit
Com distingim el faig a la foscor? Quins animals salvatges viuen al bosc? Coneixes el rat-penat més gran d'Europa?
Visita guiada al cel nocturn
Observacions nocturnes i diürnes per a totes les edats amb o sense telescopi
Quadernet de feinetes per Educació Infantil
PDF descarregable amb desenes de fitxes per a seguir aprenent des de casa amb un format senzill pensat per a les famílies mitjançant plantilles, imatges i descripcions curtes i entenedores.
Un mos en família
Preparem un esmorzar saludable i de proximitat en família
Mostrant 1-10 de 555 elements.