Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Experiència personalitzada per a famílies
Experiència personalitzada per grup d'infants, claustre de professors o famílies, que volen realitzar una activitat lúdica de salut i benestar fora de l'àmbit habitual per retrobar-se i cohesionar-se.
Especials.
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'Especials'.
Rere els passos de Darwin
Joc tipus break-out (scaperoom) acompanyant Darwin en el seu llarg viatge. Temàtica: l'Evolució.
Practica matemàtiques amb Innovamat
Activitats innovadores imprimibles per a tots els nivells des d'infantil a 6è de primàtia per practicar matemàtiques i ciències. Amb solucions i indicacions didàctiques.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Viatge a les profunditats
Una nova experiència immersiva que et transportarà a les zones més inexplorades de l'oceà oferint una visió única de la biodiversitat marina i els reptes de la sostenibilitat.
Visita guiada en família "Explora Montblanc"
Tens la possibilitat de conèixer la història, les anècdotes i les tradicions que fan de Montblanc una #VilaAmbCaràcter. Visita recomanada per a nens i nenes d'entre 7 i 12 anys.
Clown Power: totes sou Pallasses
Dos Pallassos que busquen Pallassos... Espectacle participatiu on aprendreu a fer el pallasso a través de l'animació, l'expressió corporal, el joc i el treball en grup, la màgia, l'amor i l'humor.
Scratch Jr.
App per iniciar-se en la programació basada en blocs "Scratch". Indicada per infants de 5 a 7 anys ja que no requereix llegir ni escriure.
BESTIOLES DE NIT
Ombres de cuques, sons de gripaus, vols d’ocells nocturns!
Mostrant 1-10 de 646 elements.