Resultats de la cerca
DESCOBREIX EL CIARGA
L’espai familiar i el paquet Descobreix el CIARGA presenten noves maneres lúdiques i participatives d’acostar la història als nens i nenes adaptades a les necessitats del públic familiar.
Un Dia a Pagès, a Mas la Coromina (La Garrotxa)
A través d’una visita vivencial i pedagògica apta per a tota la família, passarem una estona agradable entre els camps i les vaques i podreu conèixer com és un dia a pagès.
ESCOLARS - Mar i Muntanya (7 dies – 6 nits)
Estada -7 dies i 6 nits- Els alumnes gaudiran d'uns dies al Pirineu realitzant les activitats més divertides, d'aprenentatge i de cooperació, i uns dies a Port Aventura. La diversió està assegurada!
Classes particulars aprendre anar en bicicleta per a nenes i nens:
Classes particulars per aprendre a anar en bicicleta
Pescaclics a la xarxa
Els pescaclics (o clickbait) intenten captar l'atenció dels usuaris de material a la xarxa. Però què entenem per pescaclis? En què es basen?
Joc de nit familiar a Tona
Joc de nit familiar al Parc de les Feixetes de Tona.
Musica, dansa i ritmes
Recull de diferents propostes per treballar la música, els ritmes, i el moviment lliure i la dansa
Descobreix Pineda de Mar!
Descobreix Pineda de Mar mitjançant una gymkana turística virtual per a tota la família!
MINIESPAI ACVIC
UN NOU ESPAI DE JOC Vine a descobrir les novetats del Miniespai! Experimentar, crear i jugar
PEDAGOMÀGIA
La cara pedagògica de la màgia mitjançant un Taller de Màgia pensat per a docents de qualsevol nivell.
Mostrant 11-20 de 640 elements.