Resultats de la cerca
Perduts entre oliveres!
Gimcana de descoberta de l’entorn
Planta integral de valorització de residus (PIVR) de Sant Adrià de Besòs
La visita guiada la Planta Integral de Valorització de Residus de Sant Adrià de Besòs fa una aproximació al tractament de residus que s'han dipositat al contenidor gris.
COM ES RESCATA UNA TORTUGA MARINA?
Activitat recomanada per famílies amb nens i nenes a partir de 5 anys.
El Pas Dels Llops
Són uns reportatges sobre boscos, de la gent, entitats que fan recerca, investigació, reintroducció d'espècies de fauna a Catalunya. Els trbareu a Spotify.
Recursos educatius en anglès del Museu de Ciències de Londres
Recull de recursos educatius en anglès sobre temes de ciències. Experiments, manualitats, videos, aplicacions, jocs....
Taller de petjades
Podreu conèìxer la fauna de fa 12 milions d’anys realitzant la petjada de l’animal que trieu.
Cuadern d'activitats de la Fundació Telefònica
"Este no es un cuaderno de deberes". 3 quaderns per fer activitats d'art i cultura, Ciència i tecnologia i Fotografia. En format digital
Crea ciutats de Paper!
Imprimibles per a pintar i jugar!
Gimcana “Busca’m al Museu”
Gimcana familiar.
Taller "El proper" pastisseria educativa
Cuina dolça amb ingredients de temporada. Taller d’ingredients ecològics i de proximitat amb receptes adaptades a cada estació.
Mostrant 1-10 de 612 elements.