Resultats de la cerca
Colònies d'estiu d'aventura i natura, a La Molina!
Combinem esport i natura, tot a La Molina! Ens omplim d'adrenalina amb un ràfting per aigües braves o amb el Tyrovol, el circuit de tirolines més llarg dels Pirineus!
El BuhoBoo. Primers passos amb l'ordinador
Jocs molt senzills per començar a familiaritzar-se amb els ordinadors i sobretot amb el moviment del ratolí.
Crucigrames taules de multiplicar
Fitxes imprimibles amb activitats per a treballar les taules de multiplicar
NIST, un magatzem força curiós
El magatzem del nostre món disposa d'una estranya col·lecció d'articles. I no o són barats!
National Museum of Natural History
Visita virtual per totes les sales del Museu d'Història Natural de l’Smithsonian
Learn English online
Web que recull exercicis d'anglès per a tots els nivells i edats.
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia. del Ceramista Antoni Serra Fiter
NASA Kids Club
Recursos online creats per la NASA: missions espaials, estacions internacionals, tecnologia, imatges i pòsters i molt més!
Summer Camp La Molina
Al campament internacional 100% en anglès de La Molina viurem en plena natura, farem moltes activitats d'aventura i potenciarem les nostres habilitats creatives! Una experiència inolvidable!
Les Aventures de l'Aurèlius
Les Aventures de l’Aurèlius és una activitat de dinamització lectora. A cada aventura es treballa un tema concret.
Mostrant 1-10 de 616 elements.