Resultats de la cerca
Porta murada
Es tracta d'una ciutat costanera de l'Europa meridional cap al segle XV, arrelada encara als usos medievals, sotmesa a les primeres convulsions de la modernitat, i mirant cap a un nou ordre patriarcal
Vine a jugar al MAC
Et convidem a experimentar amb diferents jocs al temps que aprens sobre arqueologia.
Quadernet de feinetes per Educació Infantil
PDF descarregable amb desenes de fitxes per a seguir aprenent des de casa amb un format senzill pensat per a les famílies mitjançant plantilles, imatges i descripcions curtes i entenedores.
Joc de l'Educació Física a casa
Joc molt entretingut per moure's en família a casa!
Una finestra al Miocè
Visitar-la us pot donar resposta a preguntes com: Per què als Hostalets hi ha tants de fòssils? ¿Quines espècies s’hi han trobat? Per què als Hostalets hi ha tantes restes de primats?
Joc de pistes al jaciment de l'Esquerda
Joc de pistes per descobrir el jaciment de l’Esquerda i els seus 2.500 anys d’història.
Club Bits i Bots (de 5-7 anys)
Taller de Robòtica pensat per a nens i nenes d'entre 5 i 7 anys.
EL LLADRE DELS MUSEUS D'OSONA
Descobreix el Misteri del Lladre dels Museus a Osona. Recull el quadern a qualsevol museu i resol els enigmes per atrapar El Fantasma.
Contaminació i canvi climàtic.
Diferents recursos per treballar el tema de la contaminació, el canvi climàtic i el reciclatge
Fauna Marina
Diferents recursos per aprendre sobre la fauna i flora dels mars i oceans de la Terra
Mostrant 1-10 de 619 elements.