Resultats de la cerca
Depuradora de Gavà-Viladecans
La visita a l'EDAR de Gavà-Viladecans, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
La Clau del Canvi
El taller participatiu vol conscienciar i sensibilitzar a la ciutadania sobre el canvi climàtic i donar a conèixer aspectes concrets com la mitigació o l'adaptació
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
ESCOLETA TRAIL-RUNNING DE REUS
La nostra Escoleta de TrailRunning neix amb la voluntat d’apropar els més petits i els joves al medi natural tot aprofitant eines relacionades amb activitats i entrenament que impliqui exercici físic.
Descobreix les espècies invasores marines en família
Us convidem a descobrir l’exposició “Espècies invasores marines, l’amenaça silenciosa”, veniu a submergir-vos a la Mediterrània!
Trail running - Escola de trail running
Vine a conèixer i estimar la natura descobrint o perfeccionant el trail running amb els entrenaments setmanals del Centre Excursionista de Catalunya.
Curs preparatori i certificat actic nivell Bàsic
Curs semi-presencial intensiu preparatori per a obtenir la titulació de Nivell Bàsic del certificat ACTIC oficial de la Generalitat de Catalunya.
A les Trinxeres! Visita a l'espai de memòria El Merengue
A mitjans de la guerra civil, al maig de 1938, es van succeir una sèrie de combats entre els exèrcits republicà i rebel en l’anomenat “Cap de Pont de Balaguer”. El Tossal de Deu o “El Merengue” es va
INTEGRACIÓ SENSORIAL A CASA - Com construir cases sensorialment intel·ligents? FORMAT ONLINE
Envieu-nos mail o consulteu a la web, per conèixer les noves dates. A l'instagram de @ceibarcelona cada dia preparem noves activitats per fer-vos el dia a dia més fàcil
Depuradora de Montcada + Casa de les Aigues de Montcada i Reixac
La vista s'inicia a la depuradora, on es realitzarà l'itinerari per la instal·lació i després els participants es dirigiran cap a la Casa de les Aigües
Mostrant 1-10 de 622 elements.