Resultats de la cerca
Un viatge a una Vall única "Vall de Núria"
Viu a Vall de Núria l'experiència única d'un viatge especial i per recordar, gaudint dels cotxes MGB i un tracte exclusiu acompanyat del nostre guia. Gaudeix d'una activitat diferent.
El pa de la guerra
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'El pa de la guerra'.
Poesia@.com
Recurs online de l'Edu365.cat
Les aventures del Pop Roc
El pop Roc ens alerta d’una invasió marina! Veniu a ajudar-lo?
Recursos educatius en anglès del Museu de Ciències de Londres
Recull de recursos educatius en anglès sobre temes de ciències. Experiments, manualitats, videos, aplicacions, jocs....
Coneix les religions de Catalunya
Aquesta pàgina web pretén acostar a l’alumnat d’ESO a la realitat de la diversitat religiosa del seu entorn.
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia. del Ceramista Antoni Serra Fiter
Jornada de portes obertes Graus IQS
A IQS realitzem Jornades de Portes Obertes tant en format online com presencial perquè puguis informar-te sobre els nostres Graus i Dobles Graus.
Lectures pels més petits
Web on trobarem diferents relats en lletra lligada, de pal o impremta perquè llegeixin els nous lectors
Viu una autèntica experiència grangera a Can Gel
Descobreix el dia a dia d'una autèntica granja lletera a través d'una proposta lúdica, educativa i molt interactiva que agrada tant a grans com a petits.
Mostrant 31-40 de 616 elements.