Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Cap de Creus, far i món Dalí
PARC NATURAL DEL CAP DE CREUS – FAR - EL MÓN DE DALÍFes Festa!, publicació per conèixer la diversitat religiosa a través de les festes
Fes festa! Rituals, cultures i religions del món és una publicació sobre les festes religioses.Practica matemàtiques amb Innovamat
Activitats innovadores imprimibles per a tots els nivells des d'infantil a 6è de primàtia per practicar matemàtiques i ciències. Amb solucions i indicacions didàctiques.Pirates al Museu!
Activitat teatralitzada entorn a la figura dels pirates al Museu Marítim de BarcelonaJOC D'ORIENTACIÓ "CONÈIXER EL VALLÈS RURAL"
Joc d'orientació familiar per conèixer els entorns rurals de Cardedeu (Vallès Oriental). Per equips haureu de localitzar i superar un seguit de proves puntuables. Dinar opcional.Visites i observacions astronòmiques
Sessions familiars d'astronomia, on us farem una explicació, visitareu un observatori astronòmic i acabareu observant algun astre amb els nostres grans telescopisMapa religiós de Catalunya
El Mapa religiós de Catalunya és un projecte que té per objectiu identificar i conèixer amb profunditat les comunitats religioses i els llocs de culte de totes les confessions presents a Catalunya.Joc de pistes «Tot està per fer i tot és possible»
Descobreix Miquel Martí i Pol en famíliaEscola Infantil de Circ
Vine a aprendre acrobàcies, malabars, trapezi i a passar-t'ho d'allò més bé.Ecoparc dels Hostalets de Pierola
L'Ecoparc d'Hostalets de Pierola tracta els residus de la fracció resta i els dóna un pretractament abans no es portin al tractament finalistaMostrant 1-10 de 570 elements.