Resultats de la cerca
QUI (QUÈ) VOL SER? EINES PER ORIENTAR AL NOSTRE FILL/A A ESCOLLIR EL SEU FUTUR. 1h 15 min.
Conferència pràctica i vivencial amb eines per acompanyar al teu fill/a a escollir el seu futur acadèmic i professional.
Figures geomètriques amb plastilina i escurdents
Activitat per aprendre geometria utilitzant escuradents i boletes de plastilina, tot seguint les targetes imprimibles a mida real.
Coneix el riu
Conjunt de recursos educatius amb informació dels ecosistemes aquàtics: rius, riberes i zones humides.
Experiència creativa de papiroflèxia
Taller lúdic, creatiu i emotiu per a passar una bona estona aprenent i gaudint.
Cales, Coves, Foradada i bany
REFRESCA’T A LA RUTA DE LES COVES, CALES I EL TUNEL NATURAL DE LA FORADADA.
Taller de robòtica: Introducció als videojocs amb Bloxels
Visca la Ciència! Els nens i nenes han d’anar acompanyats d’un adult.
Cap de setmana ibèric!
A l'octubre el Museu d'Arquitectura de Catalunya celebra el Cap de Setmana Ibèric!
Un viatge apassionant
“Un viatge apassionant” joc de pistes per descobrir de Sant Pere de Casserres. Gaudireu d’un lloc d’història, màgia i únic. Gràcies a 10 enigmes fareu un recorregut pel joc, convertits en un monjo.
Visita al jaciment arqueològic de l’Esquerda: poblat ibèric i medieval. Un recorregut per 2500 anys d’història
Recorregut per totes les èpoques del jaciment de l'Esquerda i introducció al món del treball arqueològic, fent una ruta per les principals estructures del jaciment.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Mostrant 1-10 de 616 elements.