Resultats de la cerca
Itinerari de descoberta: El Misteri de la Pietat
Consisteix en resoldre vuit enigmes sobre diferents elements de l’interior de l’església (per exemple els sants de la nau central), per descobrir l'edifici d'una forma lúdica i divertida
Club de Lectura Infantil
Trobades per gaudir de la lectura per a infants de 2n de primària
Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.
Programa amb Scratch
Amb Scratch pots programar les teves pròpies històries, jocs i animacions i compartir les teves creacions amb altres a la comunitat en línia.
Banc de sons gratuït del xtec
Recursos sonors per a fer produccions audiovisuals.
A l'Aula de Música 7 t'acompanyem i gaudim amb tu de les classes de música i els concerts!
Tallers de Música d'Aula de Música 7 per a infants amb TEA i les seves famílies Classes col·lectives Classes individuals Classes pràctiques Audicions
Joc d'enigmes Verdaguer
Activitat familiar autònoma. Joc de pistes pels carrers de Folgueroles i la Casa Museu Verdaguer. 4€ per participant.
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia. del Ceramista Antoni Serra Fiter
El conreu de la vinya al parc de la Fontsanta
Activitat per a casals de dues hores de durada.
Curs preparatori i certificat actic semipresencial nivell mitjà
Curs semi-presencial intensiu preparatori per a obtenir la titulació de Nivell Mitjà del certificat ACTIC oficial de la Generalitat de Catalunya.
Mostrant 91-100 de 623 elements.