Resultats de la cerca
Taller de ciència: Cuinem amb un forn solar
El Sol una gran font d'energia! Els nens i nenes han d’anar acompanyats d’un adult.
Visita guiada al Museu de l'exili i als búnquers de la Jonquera
El Museu Memorial de l'Exili de La Jonquera us ofereix gratuïtament per a famílies una visita guiada al museu i una posterior visita a l'interior dels búnquers de La Jonquera.
Via Verda en família
Les vies verdes són itineraris que aprofiten els antics traçats de tren per fer-ne rutes per a ciclistes i senderistes.
Descobreix l'art amb La Col·lecció Telefònica
Fundació Telefònica obre les portes de la seva col·lecció d'art als nens i els convida a reinterpretar-la.
Club Bits i Bots - First Lego League
Taller de Robòtica pensat per nois i noies de 10 a 16 anys. Participació a la First Lego League.DESCOBRIU LES ABELLES I LA MEL!
Una experiència única que us permetrà descobrir l'apassionant món de les abelles i la mel, a través d'un recorregut per diferents espais on podreu interactuar de manera didàctica.
Formació de roques i minerals. Ordenem el vostre laboratori.
Fem una formació per a professors i mestres sobre roques i minerals i, a més, us deixem el laboratori ordenat i amb propostes didàctiques amb el material que teniu.
Creador d'exercicis i exàmens per primària i secundària
Web per crear exercicis d'escriptura, matemàtiques (sumes, restes, i multiplicacions) i anglès de forma molt senzilla i pràctica
Activitat amb ponis
El nostre objectiu és que els infants es diverteixin, aprenguin a cuidar els animals i connectin amb la naturalesa. Vine a gaudir un dia diferent!
Descobrir Catalunya des de casa
Galeria virtual amb els paisatges més bonics de Catalunya, les illes Balears i el País Valencià
Mostrant 111-120 de 614 elements.