Resultats de la cerca
Juguem amb les paraules: palíndroms, cal·ligrames, rimes i poesies, embarbussaments i anagrames
Trobarem palíndroms: paraules o frases en català i castellà que llegides al revés sonen igual. I jugarem amb la Poesia i els cal·ligrames, descobrint creadors com Salvat-Papasseit i Gloria Fuertes
Banc de recursos 2.0
Banc de recursos en Genially, per gamificar els continguts de l'escola!
Patufet de Cia. La Puntual amb Eugenio i Néstor Navarro
Patufet de Cia. La Puntual amb Eugenio i Néstor Navarro
OTSIERA. Al servei del creixement interior
OTSIERA és un espai que comparteix reflexions, activitats i altres recursos al servei de l’educació de la interioritat.
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín
PEDAGOMÀGIA
La cara pedagògica de la màgia mitjançant un Taller de Màgia pensat per a docents de qualsevol nivell.
Perduts entre oliveres!
Gimcana de descoberta de l’entorn
Déu meu, però què t'hem fet?
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'Déu meu, però què t'hem fet?'.
Maquillatge pels festivals, Què necessito?
Sovint els nostres fills, filles o alumnes fan presentacions on han d'anar disfressats i caracteritzats, aquí et donem algunes idees.
Operació Pasqua a Món Sant Benet
Celebreu la mona de Pasqua ? o us agrada més el joc de buscar ous de colors, hereu de la tradició anglosaxona? En aquest taller familiar us proposem una “batalla” de tradicions.
Mostrant 1-10 de 626 elements.