Resultats de la cerca
Dissenyar des de la naturalesa - Taller 2. Noves materialitats
Taller pràctic de 2 h sobre noves materialitats: transformarem residus orgànics en bioplàstics i biocompòsits, reflexionant sobre sostenibilitat, disseny i reutilització.Descobreix l'entorn del Castell de Sa Roca
Vols gaudir del patrimoni fora del seu horari d'obertura? No tens gaire temps per fer la visita a l'interior? Coneix el Conjunt Monumental de Sant Martí Sarroca en qualsevol moment!
El twister de l'aigua
Activitat per a casals d'1 hora de durada.
Visita teatralitzada al Castell de Cardona
Especial Famílies - Descobreix el secret de la llegenda de la torre medieval del Castell de Cardona a través d'una divertida visita en format d'aventura.
Excursions per escoles i casals al Juliol d'educació emocional
Excursions al juliol dissenyades per millorar l’oferta educativa dels casals d’estiu que organitzen les escoles o els centres d’esplai. Un matí per RESPIRAR NATURA i aprofitar-ho al màxim.
Coeduquem(-nos). Itinerari formatiu pel professorat en prevenció de violències i abús sexual infantil
En aquest itinerari de 2 formacions de 2 hores, adquirirem eines teòriques i metodològiques per poder detectar i abordar situacions de violència masclista i d'abús sexual infantil.
ECO-CAIAC GUIAT A LES ILLES MEDES
Aquesta sortida en caiac, combina esport i aventura. Vine a descobrir l'Estartit i les Illes Medes i el seu fons marí!
Windoor Barcelona
Descobreix la màgia del vol a Windoor Barcelona i deixa que els teus somnis prenguin forma!
Campus PreBAT
Del 22 al 26 de juny de 2026 la Universitat de Girona organitza la 16a edició del Campus PreBAT adreçat a estudiants que acabin de cursar el 4rt curs d'ESO.
Planta de selecció d'envasos de Gavà-Viladecans
Visita guiada a la planta de selecció; d'envasos de Gavà-Viladecans que te; la funció de separar els diferents residus procedents del contenidor groc (envasos).
Mostrant 1-10 de 356 elements.