Resultats de la cerca
Ca n'Amat, Museu de Viladecans
Visita la casa-museu Ca n'Amat, el Museu de Viladecans.
Dissenyar des de la naturalesa - Taller 2. Noves materialitats
Taller pràctic de 2 h sobre noves materialitats: transformarem residus orgànics en bioplàstics i biocompòsits, reflexionant sobre sostenibilitat, disseny i reutilització.Aigua i biodiversitat al parc de Can Zam
Activitat per a casals d'1 hora Activitat que dona a conèixer els beneficis ambientals de les zones verdes urbanes, especialment les que tenen aigua (llac, basses...) pel paper clau en la conservació
El twister de l'aigua
Activitat per a casals d'1 hora de durada.
Excursions per escoles i casals al Juliol d'educació emocional
Excursions al juliol dissenyades per millorar l’oferta educativa dels casals d’estiu que organitzen les escoles o els centres d’esplai. Un matí per RESPIRAR NATURA i aprofitar-ho al màxim.
Visita amb clau a la vila medieval d'Hostalric
Visita autoguiada amb la clau de la vila al Recinte Medieval
Experiència Cacaolat
Vols descobrir tot el que amaga una ampolla de Cacaolat? Descobrirem d'on provenen els ingredients necessaris i posarem en valor tot el procés d'elaboració d'aquesta beguda tan especial.
CAMPUS D'ESTIU DE LES ARTS - ERAM Zeta
El Campus d’Estiu ERAM, és un projecte lúdic i educatiu, dirigit als i les joves d’entre 12 i 17 anys que vulguin explorar el seu potencial creatiu de la mà d’un equip docent especialitzat,
Vine a fer de pastor@ per un dia
Vine un matí a gaudir i conèixer l'ofici de pastor@ acompanyant-nos a fer les pastures amb les nostres cabres pel Parc de Collserola.
Senderisme familiar entorn de Vallter
Descobreix les rutes de senderisme que ofereix l’entorn de Vallter
Mostrant 1-10 de 356 elements.