Resultats de la cerca
Festival A Cel Obert
A Cel Obert és un festival de música a l'aire lliure que se celebra als Jardins del Despujol, en un entorn idíl·lic i privilegiat. El seu objectiu és ser un punt de trobada cultural al territori.
Bestioles de nit
Visita guiada per descobrir la fauna nocturna que habita als ambients humits dels Paratges de la Moixina.
COLÒNIES D'ESTIU PARC NATURAL DELS PORTS
Els nens/es viuran i experimentaran uns dies plens d'activitats de muntanya, orientació, gimcanes, tallers, aprenentatges i (des)connexió al cor del Parc Natural dels Ports a 1100 m. d'altura.
Vine a fer de pastor@ per un dia
Vine un matí a gaudir i conèixer l'ofici de pastor@ acompanyant-nos a fer les pastures amb les nostres cabres pel Parc de Collserola.
Explora la natura del parc Nou
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals i reflexionar entorn la importància de la implicació de les persones en la conservació de l'entorn.
Triescape Miquel Martí i Pol i Roda de Ter
Joc triple: gimcana, geocerca i joc d’escapada.
En temps de guerra: les trinxeres del Merengue
Visita al tossal del Merengue (Camarasa), escenari clau de la Guerra Civil, per conèixer la memòria dels combatents, la lleva del biberó i les conseqüències del conflicte sobre la població civil.
Watersports Camp- Colònies d'anglès i esports aquàtics a Tamarit
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i activitats d'aigua.
ENTRE TU I JO: FORMES DE CONTACTE ENTRE NOSALTRES
Taller familiar de l’exposició ART+ESCOLA+CONTACTE, a cura de Xè Canal i Núria Valls, amb la col·laboració de la Biblioteca Pilarín Bayés.Coeduquem(-nos). Itinerari formatiu pel professorat en prevenció de violències i abús sexual infantil
En aquest itinerari de 2 formacions de 2 hores, adquirirem eines teòriques i metodològiques per poder detectar i abordar situacions de violència masclista i d'abús sexual infantil.
Mostrant 1-10 de 360 elements.