Resultats de la cerca
Orientación Andújar
Recursos educatius, gratuïts i accessibles
COLÒNIES AGOST MULTIACTIVITATS
Colònies d'estiu on les multiactivitats, la natura i l'aventura son els ingredients principals tot l'Agost
Museu del Ciment
Visites i activitats al Museu
Veniu a Molló Parc i passeu un dia inoblidable!
Us proposem passar un dia amb la família i/o amics envoltats d’animals en semi-llibertat en un paratge natural preciós. Una sortida diferent que segur que agradarà a petits i a grans.
Tealler de teatre per a joves
El taller de teatre per a joves té com a objectiu la desinhibició, el desenvolupament de la creativitat, la imaginació, les habilitats comunicatives i el treball en equip.
El recorregut botànic de l’Esquerda.
Coneix la vegetació natural de la zona i la seva evolució des d’èpoques antigues fins a l’actual.
Pyrene Explorer Expedition
Supera els teus límits. Explora la natura més salvatge. Dues setmanes inoblidables de senderisme i aventura a les majestuoses muntanyes dels Pirineus.LOOP - Cia. La Puntual - Eugenio Navarro
LOOP, el nou espectacle d'Eugenio Navarro, fundador de La Puntual.
Visites als Apiaris de Melvida a Collserola
Dolça Xerrada i Visita Guiada a un dels Nostres Apiaris per Particulars i Grups
JOCS TRADICIONALS: a què jugaven les nostres àvies i avis?
Jocs cooperatius, de taula, gegants, de valors, d'emocions, d'estratègia, de cucanya... Taller recomanat per a totes les edats: des de P3 fins a ESO i Batxillerat, També formacions per a mestres.
Mostrant 1-10 de 347 elements.