Resultats de la cerca
Sobreviure a la prehistòria
Us convidem a passar un dia a la prehistòria.
Pyrene Explorer Expedition
Supera els teus límits. Explora la natura més salvatge. Dues setmanes inoblidables de senderisme i aventura a les majestuoses muntanyes dels Pirineus.UAB Summer School +18
Viu una experiència universitària molt a prop de Barcelona, amb assignatures en anglès i en una de les universitats amb més prestigi d'Europa. Anima't!
Visita l'Espai Mammuthus!
Descobreix els homínids i la fauna que habitava La Canonja ara fa un milió d’anys!
Visita guiada al parc Neolític de la Draga
Passeig pel poblat neolític reconstruït que ens farà reviure el dia a dia d'un grup de pagesos i ramaders neolítics que es va establir vora l'estany ara fa uns 7.300 anys.
Lligats de peus i mans
Aquesta activitat lúdica està pensada per a infants a partir de cinc (5) anys, que busca incentivar la recuperació de residus per a mitigar l'esgotament de recursos que tenim.
Centre de tractament de residus municipals de Gavà-Viladecans (CTRM)
La visita guiada al CTRM de Gavà-Viladecans es veu la planta de triatge d'envasos lleugers, la planta de tractament de fusta i residus voluminosos i la deixalleria de Gavà.
Menys soroll i més somriures
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Bestioles de nit
Visita guiada per descobrir la fauna nocturna que habita als ambients humits dels Paratges de la Moixina.
"RELACIÓ HUMANS-ANIMALS "
i que tenim avui amb els animals que viuen a la comarca d’Osona.
Mostrant 1-10 de 347 elements.