Resultats de la cerca
Coeduquem(-nos). Itinerari formatiu pel professorat en prevenció de violències i abús sexual infantil
En aquest itinerari de 2 formacions de 2 hores, adquirirem eines teòriques i metodològiques per poder detectar i abordar situacions de violència masclista i d'abús sexual infantil.
Volcà del Racó i ermites del Corb
Vista a la vall del Corb entre la Serra i la Fageda d'en Jordà. Ermites de Sant Martí i Sant Miquel enclavades dins del bosc.
Extraescolar Kids: Cinema i Fotografia
Una activitat setmanal plena de creativitat, càmeres i diversió, pensada per a nens i nenes de 8 a 14 anys.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Depuradora del Besòs
La visita a l'EDAR de Besòs, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Escape Tour del Serpent de Manlleu
Mysterium Serpentis
El Cas Moreneta
Aguditzeu la vista i l’esperit de descoberta en les propostes autoguiades per famílies del Museu del Barroc de Catalunya!
Joc de pistes: Simona l’arqueòloga
Explora el jaciment de Puig Ciutat amb Simona l’arqueòloga! Un joc de pistes per a famílies (+9 anys) on hauràs de superar proves, connectar pistes i trobar un tresor amagat.
Taller: Cacem els colors de la natura!
On s’amaguen els colors de la natura? En aquesta activitat, caçarem els colors de la natura per fabricar les nostres propies pintures!
Visites teatralitzades a Ca n'Amat
Endinsa't al Viladecans del Vuit-cents i visita la part noble de Ca n'Amat, acompanyat dels seus habitants!
Mostrant 1-10 de 347 elements.