Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Art per acolorir
Plantilles per acolorir inspirades en obes que han format part del Centre d'Art Contamporani de Màlaga com Peter Halley, Sylvie Fleury o Graciela Hasper, entre altres.
Scratch Jr.
App per iniciar-se en la programació basada en blocs "Scratch". Indicada per infants de 5 a 7 anys ja que no requereix llegir ni escriure.
Imaginar la ciutat que ve
Taller creatiu per a joves per imaginar la ciutat del futur a través del dibuix, l’observació i passejades urbanes, reflexionant sobre sostenibilitat, igualtat i nous models de ciutat.Qui viu a l'estany?
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada. Activitat que dona a conèixer la importància dels punts d'aigua naturalitzats per fomentar la biodiversitat urbana.
Quan el riu es tanca: volta a l’embassament de St. Llorenç
Ruta guiada per l’embassament de Sant Llorenç per analitzar la transformació del paisatge i l’ecosistema, amb especial atenció a la fauna que troba refugi als canyissars.
Portes obertes a la Biblioteca de Catalunya
Cada 23 d'abril, diada de Sant Jordi, la Biblioteca de Catalunya obre les portes
Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.
Ecoparc de Montcada i Reixac
L'Ecoparc de Montcada i Reixac és un complex de tractament de residus que tracta la fracció d'envasos lleugers, la matèria orgànica i la fracció resta.
EdPuzzle - Videos interactius
Crea qüestionaris interactius a partir de vídeos propis o de Youtube.
Taller d'escriptura ibèrica
L’escriptura ibèrica és tot un enigma. La podem transcriure, llegir, però no coneixem el seu significat. Durant el taller coneixerem els suports on la podem trobar i practicarem la transcripció.
Mostrant 1-10 de 562 elements.