Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Festa d'aniversari amb taller tecnològic
Festa d'aniversari més taller tecnològic a escollir per a infants a partir de 6 anys!
L'espai digital de l'arquitectura catalana, moderna i contemporània
Portal del Col·legi d'Arquitectes amb més de 1.600 obres arquitectòniques. Tota l'arquitectura catalana moderna i contemporània mapejada i en un clic.
Campus Rock Summercamp 2a setmana
Els Joves gaudiran d’un programa intensiu amb combos de matí i tarda, tallers i concerts, combinats amb activitats de lleure i diversió
Contes de la Laura i en Joan
Contes per entendre i apropar la ciència i la recerca als infants d'entre 8 i 10 anys
Chrome Music Lab
Eines musicals creades per Google per a desenvolupar destreses musicals de manera lúdica i molt visual.
Una finestra als volcans
Panoràmica sobre la zona volcànica des de la Serra del Corb
Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.
La història de Marie Heurtin
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'La història de Marie Heurtin'.
DESCENS EN KAYAK PER L' EBRE
Diferents rutes atriar, us recomanem especialment, alguna d' aquestes tres:(.les tres aproximadament d´una durada de 2H30 Min) Vinebre a Mora la Nova De Garcia a Benissanet De Móra a Miravet.
Descobrir Catalunya des de casa
Galeria virtual amb els paisatges més bonics de la geografia de Catalunya, les illes Balears i el País Valencià
Mostrant 1-10 de 561 elements.