Resultats de la cerca
Joc de pistes «Tot està per fer i tot és possible»
Descobreix Miquel Martí i Pol en família
Escola Juvenil de Circ Curs 2025-2026
Aprèn a fer acrobàcies tant a terra com a l'aire. Aquí trobaràs un espai per practicar tant trapezi, teles, i aro, com rondades i flik-flaks.
HEM TROBAT UN NIU DE TORTUGA
Visita dinamitzada per a families amb nens entre 5 i 12 anys.
Creador d'exercicis i exàmens per primària i secundària
Web per crear exercicis d'escriptura, matemàtiques (sumes, restes, i multiplicacions) i anglès de forma molt senzilla i pràctica
STOP COVID!!! prevenció del Coronavirus
STOP COVID!!! és una activitat de teatre/fòrum que té la finalitat de sensibilitzar i conscienciar al públic jove del coronavirus i la covid-19,
El Primer Trencanous - Taller de música en família
Us presentem un taller participatiu de música i moviment pensat per a gaudir en família amb nens i nenes de 2 a 6 anys.
Canvi climàtic i meteorologia al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat que es realitza al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús (Badalona) on es dóna a conèixer el fenomen del canvi climàtic a través de l'experimentació.
Casa Bofarull
Casa Pairal, Modernista, Anterior al segle XIV, reformada per arquitecte JM JUJOL i GIBERT. Casa visitable.
Classes particulars aprendre anar en bicicleta per a nenes i nens:
Classes particulars per aprendre a anar en bicicleta
Divulcat, divulgació científica en català
Projecte de divulgació científica en el qual alguns dels millors investigadors/ores i grups d'investigació dels territoris de llengua catalana tenen l'oportunitat d'anar difonent les seves recerques.
Mostrant 1-10 de 549 elements.