Resultats de la cerca			
			
		
		STOP COVID!!! prevenció del Coronavirus
STOP COVID!!! és una activitat de teatre/fòrum que té la finalitat de sensibilitzar i conscienciar al públic jove del coronavirus i la covid-19,
	Matemàtiques per a primària amb Matecitos
Pàgina web i canal de YouTube per aprendre matemàtiques de primària amb els Matecitos: uns dibuixos animats educatius!
	DESCOBRIU LES ABELLES I LA MEL!
Una experiència única que us permetrà descobrir l'apassionant món de les abelles i la mel, a través d'un recorregut per diferents espais on podreu interactuar de manera didàctica.
	Taller "L'ideal" pastisseria educativa
Crea el teu propi pastís únic. Taller per a famílies per dissenyar el seu propi pastís de celebració.
	Qui viu a l'estany?
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada. Activitat que dona a conèixer la importància dels punts d'aigua naturalitzats per fomentar la biodiversitat urbana.
	English for Little Children
Joc per aprendre anglès per nens d'infantil i del Cicle Inicial de Primària- Aprenen vocabulari i la pronunciació de forma gamificada.
	ICEBERG
Una reivindicació de les problemàtiques socials i estructurals que afecten la joventut.
	Descobreix l'art amb La Col·lecció Telefònica
Fundació Telefònica obre les portes de la seva col·lecció d'art als nens i els convida a reinterpretar-la.
	Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia. del Ceramista Antoni Serra Fiter
	Menys soroll i més somriures
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
	Mostrant  1-10 de 548 elements.