Resultats de la cerca			
			
		
		Videogames (Lleida)
El alumnes aprendran a divertir-se programant, mitjançant coneixements de programació i desenvolupament web, ja que podran gaudir de jocs dissenyats per ells mateixos.
	BESTIOLES DE NIT
Ombres de cuques, sons de gripaus, vols d’ocells nocturns!
	PEDAGOMÀGIA
La cara pedagògica de la màgia mitjançant un Taller de Màgia pensat per a docents de qualsevol nivell.
	Aprèn mitologia grega
El museu Arqueologic d'Empúries ens proposa algunes manualitats per aprendre sobre la mitología grega i fer volar la nostra imaginació.
	La Frida i el senyor Lin
Un itinerari d’exploració compartida sobre el creixement interior. Què implica créixer per dins?
	Museu del Ciment
Visites i activitats al Museu
	Tate museum Kids
El museu TATE de Londres ens proposa jocs, activitats, manualitats i qüestionaris per aprendre i gaudir de l'art modern amb els infants
	Lectures pels més petits
Web on trobarem diferents relats en lletra lligada, de pal o impremta perquè llegeixin els nous lectors
	Generador d'exercicis d'escriptura, matemàtiques i anglès
Web per crear exercicis d'escriptura, matemàtiques (sumes, restes, i multiplicacions) i anglès de forma molt senzilla i ràpidaVestigis, el joc per descobrir les 5 rutes de l'Estanis!
Vine a Olèrdola, entra a vestigis.cat i ja podeu començar! RECORDA! Cal tenir els permisos de localització activats, ja que només podreu jugar in situ I si t'agrada l’experiència, comparteix-la!
	Mostrant  1-10 de 548 elements.