Resultats de la cerca
DESCOBREIX EL CRAM!
Visita dinamitzada plena de sorpreses per a families amb nens i nenes entre 6 i 12 anys.
Visita comentada, TRENexperiències: Amples de Via Amples de Via
Voleu saber quant amples de via existeixen al nostre país i on s’utilitzen?
Code.org - Aprèn programació
Web on trobareu un munt de recursos diferents per aprendre programació. Vídeos, tutorials, jocs, reptes...
Taller "El curiós pastisseria educativa
De l’origen al plat. Explorarem d'on provenen la xocolata, la farina, el sucre i més, introduint conceptes de comerç just i sostenibilitat.
Salvem les platges metropolitanes
L'activitat s'inicia amb una presentació de la platja i de l'entorn metropolità on es troben. Es visiten espais naturals amb uns ecosistemes molt especials
Una finestra al Miocè
Visitar-la us pot donar resposta a preguntes com: Per què als Hostalets hi ha tants de fòssils? ¿Quines espècies s’hi han trobat? Per què als Hostalets hi ha tantes restes de primats?
Experiments científics casolans
Recull d'experiments científics senzills explicats pas a pas i amb fotografies, especialment per a infantil i primària.
Circuit d'orientació
Circuit d'orientació per el medi natural
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia. del Ceramista Antoni Serra Fiter
Explora la natura del parc Nou
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals i reflexionar entorn la importància de la implicació de les persones en la conservació de l'entorn.
Mostrant 1-10 de 551 elements.