Resultats de la cerca
El meu fill s'agrada? Prevenim els TCA des de casa
Xerrada de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
COM PREVENIR L'ADDICCIÓ A LES PANTALLES. 1h 15 min.
Conferència pràctica i vivencial on us endureu eines per ensenyar als nostres fills/es a fer un bon ús de les pantalles.
Flora i fauna de la desembocadura del riu Besòs
L'objectiu és donar a conèixer aquest espai sotmès a una alta pressió humana però amb un elevat valor ecològic.
Quan les pedres parlen
Descobriu l’enginy i la sostenibilitat d’una tècnica mil·lenària.
Activitats de Necessitats Especials Educatives
Espai d’activitats de suport educacional
Taller "El curiós pastisseria educativa
De l’origen al plat. Explorarem d'on provenen la xocolata, la farina, el sucre i més, introduint conceptes de comerç just i sostenibilitat.
JOCS TRADICIONALS: a què jugaven les nostres àvies i avis?
Jocs cooperatius, de taula, gegants, de valors, d'emocions, d'estratègia, de cucanya... Taller recomanat per a totes les edats: des de P3 fins a ESO i Batxillerat, També formacions per a mestres.
Gimcana “Busca’m al Museu”
Gimcana familiar.
Visita guiada al parc Neolític de la Draga
Passeig pel poblat neolític reconstruït que ens farà reviure el dia a dia d'un grup de pagesos i ramaders neolítics que es va establir vora l'estany ara fa uns 7.300 anys.
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín
Mostrant 1-10 de 624 elements.