Resultats de la cerca
Vine a jugar al MAC
Et convidem a experimentar amb diferents jocs al temps que aprens sobre arqueologia.
Porta murada
Es tracta d'una ciutat costanera de l'Europa meridional cap al segle XV, arrelada encara als usos medievals, sotmesa a les primeres convulsions de la modernitat, i mirant cap a un nou ordre patriarcal
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Presentació sobre Budisme
Coneix els budisme i les seves tradicions amb aquesta presentació
EL VOLCÀ CROSCAT A CEGUES!!
Visita al Volcà del Croscat per descobrir com es forma un volcà, quins materials expulsa durant la seva erupció, quin aprofitament en treu l'home i tot... completament a cegues, amb els ulls tapats i
50 idees per a introduir la natura a casa
Llistat d'idees per a jugar i decorar la casa amb elements naturals.
Camins de sal
Ideat per a representar el conflicte de les relacions colonials en les societats del Mediterrani occidental de fa 2500 anys.
Tech Camp - Colònies d'anglès i tecnologia a Prades
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i tallers de tecnologia i robòtica.
Experiència creativa de papiroflèxia
Taller lúdic, creatiu i emotiu per a passar una bona estona aprenent i gaudint.
Mostrant 1-10 de 624 elements.