Resultats de la cerca
Activitats de Necessitats Especials Educatives
Espai d’activitats de suport educacional
Via Verda en família
Les vies verdes són itineraris que aprofiten els antics traçats de tren per fer-ne rutes per a ciclistes i senderistes.
Activitat amb ponis
El nostre objectiu és que els infants es diverteixin, aprenguin a cuidar els animals i connectin amb la naturalesa. Vine a gaudir un dia diferent!
Pedals i Aventures: La Biciescola Infantil
Aquesta Setmana Santa organitzem a Biciclot una proposta per la canalla per aprendre a anar en bici d’una manera divertida!
Ioga per infants i ioga en família
El ioga acompanya als nens i nenes en el seu creixement físic, emocional, intel·lectual i ètic (valors) d’una manera integra, per millorar la consciència corporal, la concentració, respiració
Casals amb cavalls
En Equitació Emocional Mussara realitzem tots els anys els Campus Juvenils que coincideixen amb els períodes vacacionals escolars.
Escalem en família
No cal saber escalar, només cal tenir ganes de compartir un dia diferent en família
Tasta l’entorn de Mas de Colom
Passejada interpretativa per l'entorn de la finca Mas de Colom
English teaching resources
Fitxes imprimibles per a treballar vocabulari i gramàtica en anglès.
Museu del Ciment
Visites i activitats al Museu
Mostrant 1-10 de 614 elements.