Resultats de la cerca
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Cap de setmana ibèric!
A l'octubre el Museu d'Arquitectura de Catalunya celebra el Cap de Setmana Ibèric!
STOP COVID!!! prevenció del Coronavirus
STOP COVID!!! és una activitat de teatre/fòrum que té la finalitat de sensibilitzar i conscienciar al públic jove del coronavirus i la covid-19,
Taller de cuina: Decorem cupcakes per Halloween
Celebrem les festes! Els nens i nenes han d’anar acompanyats d’un adult.
Taller "L'ideal" pastisseria educativa
Crea el teu propi pastís únic. Taller per a famílies per dissenyar el seu propi pastís de celebració.
Depuradora de Montcada i Reixac
La visita a l'EDAR de Montcada i Reixac, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Acadèmia de robòtica i programació Dynamind
L'Acadèmia Dynamind ja està a punt per al curs 2024-2025! Endinsa't en el món de la robòtica educativa i el disseny 2D i 3D, on t'ensenyarem a dissenyar i programar robots i i videojocs, i molt més!
Interland
Joc d'aventures en línia per a aprendre sobre seguretat i ciutadania digital, tan interactiu i divertit com ho és navegar en Internet.
Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.
LES MALETES PEDAGÒGIQUES DE LA LLUM I EL BUIT
Maletes per aprendre sobre la llum i el buit a través de materials didàctics i plàstics
Mostrant 1-10 de 613 elements.