Resultats de la cerca
HAI La pescadora de somnis
Hǎi, la pescadora de sommnis és un conte indígena amb màgia, teatre visual i d’objectes.
Joc d'enigmes Verdaguer
Activitat familiar autònoma. Joc de pistes pels carrers de Folgueroles i la Casa Museu Verdaguer. 4€ per participant.
L'univers poètic de Miquel Martí i Pol
Aplicació per a tauletes mòbils i pissarres digitals que pretén apropar els infants a la poesia per mitjà de l’obra de Miquel Martí i Pol.
Visita comentada, TRENexperiències: La Santa Fe, una catalana potent
Aquesta màquina va ser construida a la Maquinistra Terrestre i Marítima de Barcelona, i va fer el seu primer viatge entre Barcelona i Sant Vicens de Calders. Si voleu saber-ne més, veniu!
GIMCANA FAMILIAR PEL BARRI GÒTIC
Si vols conèixer Barcelona de forma diferent i aprendre coses sobre la seva història de forma divertida, apunta’t a aquesta gimcana cultural!
Casals amb cavalls
En Equitació Emocional Mussara realitzem tots els anys els Campus Juvenils que coincideixen amb els períodes vacacionals escolars.
MARXEM EN FAMÍLIA: PONTS I CAPS DE SETMANA A LES NOSTRES CASES DE COLÒNIES
Ponts i caps de setmana en família. Consulteu totes les escapades previstes del nostre programa Marxem en família.
L'aventura de l'aigua
Activitat per a casals d' 1 hora de durada.
Atrapant l'aire!
Activitat per a casals d'1 hora de durada.
ECO-SNORKEL A LES ILLES MEDES
Vine i comparteix 50 minuts de snorkel, on els nostres guies acreditats, t'acompanyaran perquè puguis gaudir d'una experiència segura i inoblidable.
Mostrant 1-10 de 613 elements.